Search
Close this search box.

„Czas na podbój Europy” – Grecja – dzień piaty i szósty

Piąty dzień pobytu w Grecji był czasem poświęconym na zwiedzanie zespołu klasztornego Meteory, który bez wątpienia jest jedną z największych atrakcji turystycznych Grecji. Niezwykłe budowle wzniesiono na niedostępnych – zdałoby się – skalnych formacjach w górskiej dolinie („Meteora” z greki to „wzniesiony w górę”). Pierwsi w tych rejonach osiedlali się mnisi, gdzie w ciszy i spokoju mogli oddawać się praktykom medytacji. Wycieczka w to wspaniałe miejsce w towarzystwie przewodnika z pewnością będzie dla uczniów niezapomnianym przeżyciem.
Rankiem szóstego dnia wybraliśmy się do portu, skąd statkiem odbyliśmy prawie 3-godzinny rejs na grecką wyspę Skiathos. W towarzystwie przewodnika zwiedziliśmy urokliwe portowe miasteczko, podziwialiśmy śródziemnomorską architekturę i piękne krajobrazy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie mieliśmy okazję do dwugodzinnego odpoczynku, opalania się czy kąpania się w morzu. W trakcie rejsu powrotnego uczestniczyliśmy w dyskotece i konkursach organizowanych na statku.